Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji należy sporządzić dokument reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Odesłać reklamowany produkt wraz z kopią paragonu i formularzem reklamacyjnym na adres:
Solo24.pl, Boguszyce 129D, 96-200 Rawa Mazowiecka
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Adres do wysyłki:
Solo24.pl, Boguszyce 129D, 96-200 Rawa Mazowiecka
DRUKI DO POBRANIA :
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy