Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji należy sporządzić dokument reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Odesłać reklamowany produkt  wraz z  kopią paragonu i formularzem reklamacyjnym na adres:

Solo24.pl, Boguszyce 129D, 96-200 Rawa Mazowiecka

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij  oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij go na nasz adres wraz  ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

Adres do wysyłki:

Solo24.pl,  Boguszyce 129D,  96-200 Rawa Mazowiecka

 

DRUKI DO POBRANIA :

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl